inmemoryofangelica

Alla inlägg under oktober 2014

Av Annelie Andersson - 30 oktober 2014 19:49

Jag minns än hur vi gick runt och sjöng på den, oavsett vart vi var, och jag minns hur du kunde spela den om och om igen. Jag saknar dig så oerhört mycket :'(

 Jag älskar dig "syrran" <3

Av Annelie Andersson - 21 oktober 2014 23:51

Jag kom att tänka på dig idag gumman, klart jag tänkt på dig då och då tidigare också men idag blev det lite extra, jag kom även att tänka på den här bloggen och läste igenom vad jag skrev då. Det var inte lätt, jag minns fortfarande allting så väl, tankarna, känslorna, frågorna... allt. 

 Jag önskar fortfarande att du hade kommit till mig som vi pratade om. Jag saknar dig än.


Tänk att det har gått 3 år sedan du lämnade oss, det är sjukt. Tiden går så fruktansvärt fort, se bara på min dotter som  var en månad bara när du valde att lämna jordelivet.  Hon är snart 4 år nu och i stort sett självständig , om man kan kalla dem det vid 3 års ålder. 

 Jag önskar hon hade fått träffa dig, hon hade säkert älskat dig. 

Jag har en son nu också, han är 7 månader . Önskar att han också kunde få träffa dig. 


Usch, det här är jobbigare än jag hade förväntat mig, det känns som att jag ska börja gråta igen. Sorgen kommer nog aldrig att lämna mig, kanske för stunder då och då men när det kommer till det här... Nej.... 


Det är skönt att kunna logga in här och skriva "till" dig, jag har ju ingen grav att gå till, men faktum är att jag nog inte hade klarat det ändå. Att se din grav skulle nog få mig att bryta ihop totalt. 


Jag saknar dig än, och jag minns dig med kärlek.

Jag önskar dig fortfarande tillbaka! <3




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

R.I.P älskade vän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards