inmemoryofangelica

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Mörkret faller, tankarna vaknar till liv....

Av Annelie Andersson - 20 mars 2011 23:07

Hej igen gumman!

Nu är det snart läggdags och jag bävar för tysnaden och mörkret, det är då allt kommer upp och hugger mig i ryggen. På dagarna tänker jag mycket på dig men jag är hela tiden sysselsatt eftersom jag har en liten bebis-dotter nu som du vet, då hinner man inte fastna i tankarna och det är fullt upp hela tiden.

Men sen när kvällen kommer och hon somnat för natten då smäller det...

Då får jag en massa funderingar kring det du gjorde, och frågorna blir många.


Jag tänker en del dumma tankar oxå, jag undrar om du led, ångrade du dig när det närmade sig slutet, usch, jag vill inte tänka så men det händer iaf.

En gång var jag med om en liknande sak, en väldigt närstående människa till mig gjorde som du men hon hade människor i närheten som räddade henne i sista sekunden.

Jag önskar det funnits någon hos dig som gjort likadant... Jag vet inte om de är egoistiskt av mig att tänka så för jag vet inte hur situationen var för dig.

Men hade jag varit där när det hände hade jag gått till handling och hindrat/räddat dig oavsett... Kanske skulle du hatat mig för det? Kanske hade du blivit glad...

Jag vet inte hur det hade varit men jag hade nog inte brytt mig om det just då...

Jag önskar dig tillbaka gumman.

Jag vill inte att du ska vara borta!


Egentligen var de inte allt detta jag skulle ha skrivit nu men jag behövde väl få de ur mig I guess....

Det jag tänkte skriva var -God natt min vän, jag älskar dig!

 
 
cicci

cicci

21 mars 2011 22:27

japp gumman ... Den allra sista ångesten den kommer när man är i den sittsen. Jag är glad att mamma o morfar fanns nära o gjorde något åt saken! Ja just då ville jag göra det jag gjorde men någon minut senare när luften försvann o sanningen visade sig va som va på väg... då ångrade jag mig mer än allt annat men sen blev det svart :( Den ängesten va nog den största jag känt. Kanske inte är så kul o veta men det är den bistra sanningen, det går ganska fort men man är medveten in i de sista. Kanske skulle hon blivit arg , kanske inte... tror hon såg det som enda utväg :( Sorgen kan äta upp en , jag vet ! finns det något liv efter detta så sitter hon nog garnterat o håller om sin kärlek igen. Allt kring hennes död är gripande , sorgligt !!!! O gumman hur mycket du än önskar henne tillbaka igen så har hon vandrat vidare :( du måste låta dig själv få frid i dina tankar annars kommer du fundera o tänka dig galen, sönder o samman o det är inte va hon ville dig , den saken är säker. Klart att su ska sörja henne , alla måste då göra det men ta det försiktigt med hur du gör det. Angelica har fått frid ........ må henne vila i det. pözz

http://www.qdela.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Andersson - 30 oktober 2014 19:49

Jag minns än hur vi gick runt och sjöng på den, oavsett vart vi var, och jag minns hur du kunde spela den om och om igen. Jag saknar dig så oerhört mycket :'(  Jag älskar dig "syrran" <3 ...

Av Annelie Andersson - 21 oktober 2014 23:51

Jag kom att tänka på dig idag gumman, klart jag tänkt på dig då och då tidigare också men idag blev det lite extra, jag kom även att tänka på den här bloggen och läste igenom vad jag skrev då. Det var inte lätt, jag minns fortfarande allting så väl, ...

Av Annelie Andersson - 22 juli 2011 00:31

Nu var det längesen jag skrev till dig, och jag vet faktiskt inte hur det kommer sig att tiden sprungit iväg så. Det händer ju inte så mycket hos mig nu för tiden, eller ja, det händer ju mycket med Nadja , hon utvecklas ju och lär sig nya saker varj...

Av Annelie Andersson - 8 april 2011 20:26

Gumman, jag saknar dig, åh va jag önskar att vi hade setts innan allt detta hände. Så mycket jag hade velat prata med dig om. Och så mycket jag ville fråga dig om hur du haft det under alla år vi varit ifrån varann. Jag ville prata med dig om så ...

Av Annelie Andersson - 4 april 2011 20:05

Hej hjärtat!   Nu var det ett tag sen jag skrev något men det betyder inte att jag inte tänker på dig, eller att jag glömt dig, jag tänker ofta på dig. Hur har du det på andra sidan? Åh va jag önskar du kunde svara.   Gud, nu kommer den där k...

Presentation

R.I.P älskade vän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards