inmemoryofangelica

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Vila i Frid

Av Annelie Andersson - 20 mars 2011 19:13

Jag har svårt att förstå att du är borta, svårt att förstå att du inte längre finns kvar, svårt att inse att du aldrig mer kommer tillbaka.


Jag har skapat denna bloggen till minne av dig, min älskade vän och "syster".

Jag kommer aldrig att glömma dig och vad jag betydde för dig, jag kommer aldrig glömma hur du ständigt påpekade hur glad du var över att ha mig som vän, trots att det hade gått så många år sedan vi sist sågs. Du talade ständigt om för mig hur mycket du älskade mig som om jag vore din lillasyster.

Du betydde mycket för mig, jag var så Glad över att vi hittade varandra igen efter så många år och kunde hålla kontakten, men glädjen varade inte länge.

Du har lämnat en stor tomhet och saknad efter dig.

Nu har vi bara minnena att blicka tillbaks på.


Du vände dig till mig när du mådde dåligt, frågade mig om du fick komma för att du behövde komma bort lite, men du kom aldrig och sen fick jag höra den chockerande men samidigt icke chockerande nyheten  att du hade valt att lämna oss, samma dag som din kärlek begravdes, jag förstår dig och din smärta men samtidigt undrar jag - Varför?

Kunde ingen ge dig kraften att kämpa emot självmordstankarna?

I Guess Not.. Du var redan så förkrossad så nedbruten...


Jag hade mina aningar om att det var detta du menade när du skrev sms till mig att jag aldrig skulle glömma att du älskade och alltid har älskat mig som en syster.

Jag önskar jag kunde gjort något..


Nu är du borta men allt jag vill är att ringa ditt mobilnummer som fortfarande finns kvar i min mobil och höra din röst när du svarar.

Känslan av att det som hänt inte är sant sitter så hårt i mig så det känns som att du skulle ha svarat. Som att allt bara är en hemsk mardröm....


Jag älskar dig min vän, nu har du funnit ro och är tillsammans med din kärlek i himlen, men jag är egoistisk, jag vill hellre att du ska vara här hos mig.


 R.I.P du finns för alltid i mitt hjärta  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Andersson - 30 oktober 2014 19:49

Jag minns än hur vi gick runt och sjöng på den, oavsett vart vi var, och jag minns hur du kunde spela den om och om igen. Jag saknar dig så oerhört mycket :'(  Jag älskar dig "syrran" <3 ...

Av Annelie Andersson - 21 oktober 2014 23:51

Jag kom att tänka på dig idag gumman, klart jag tänkt på dig då och då tidigare också men idag blev det lite extra, jag kom även att tänka på den här bloggen och läste igenom vad jag skrev då. Det var inte lätt, jag minns fortfarande allting så väl, ...

Av Annelie Andersson - 22 juli 2011 00:31

Nu var det längesen jag skrev till dig, och jag vet faktiskt inte hur det kommer sig att tiden sprungit iväg så. Det händer ju inte så mycket hos mig nu för tiden, eller ja, det händer ju mycket med Nadja , hon utvecklas ju och lär sig nya saker varj...

Av Annelie Andersson - 8 april 2011 20:26

Gumman, jag saknar dig, åh va jag önskar att vi hade setts innan allt detta hände. Så mycket jag hade velat prata med dig om. Och så mycket jag ville fråga dig om hur du haft det under alla år vi varit ifrån varann. Jag ville prata med dig om så ...

Av Annelie Andersson - 4 april 2011 20:05

Hej hjärtat!   Nu var det ett tag sen jag skrev något men det betyder inte att jag inte tänker på dig, eller att jag glömt dig, jag tänker ofta på dig. Hur har du det på andra sidan? Åh va jag önskar du kunde svara.   Gud, nu kommer den där k...

Presentation

R.I.P älskade vän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards