inmemoryofangelica

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Jag har inte glömt dig

Av Annelie Andersson - 4 april 2011 20:05

Hej hjärtat!  

Nu var det ett tag sen jag skrev något men det betyder inte att jag inte tänker på dig, eller att jag glömt dig, jag tänker ofta på dig.

Hur har du det på andra sidan? Åh va jag önskar du kunde svara.


Gud, nu kommer den där känslan av att det inte stämmer igen.

Jag vet att du är borta men ändå känns det som att du inte är det.

Är du hos mig gumman? Kommer du och hälsar på mig nu när du inte längre lider och mår dåligt?

Jag ryser det känns som att du är här.


Det är väl såklart bara inbillning men den får det att kännas lite bättre.


Jag saknar dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Andersson - 30 oktober 2014 19:49

Jag minns än hur vi gick runt och sjöng på den, oavsett vart vi var, och jag minns hur du kunde spela den om och om igen. Jag saknar dig så oerhört mycket :'(  Jag älskar dig "syrran" <3 ...

Av Annelie Andersson - 21 oktober 2014 23:51

Jag kom att tänka på dig idag gumman, klart jag tänkt på dig då och då tidigare också men idag blev det lite extra, jag kom även att tänka på den här bloggen och läste igenom vad jag skrev då. Det var inte lätt, jag minns fortfarande allting så väl, ...

Av Annelie Andersson - 22 juli 2011 00:31

Nu var det längesen jag skrev till dig, och jag vet faktiskt inte hur det kommer sig att tiden sprungit iväg så. Det händer ju inte så mycket hos mig nu för tiden, eller ja, det händer ju mycket med Nadja , hon utvecklas ju och lär sig nya saker varj...

Av Annelie Andersson - 8 april 2011 20:26

Gumman, jag saknar dig, åh va jag önskar att vi hade setts innan allt detta hände. Så mycket jag hade velat prata med dig om. Och så mycket jag ville fråga dig om hur du haft det under alla år vi varit ifrån varann. Jag ville prata med dig om så ...

Av Annelie Andersson - 25 mars 2011 16:15

Hej gumman! I förrgår raderade jag ditt nummer ifrån min mobil, det var en hemsk känsla , jag grät, men jag var tvungen för att komma vidare i sorgens tider. Ett steg i taget. Det är inte lätt att se sanningen. Gumman igår hittade jag en bild f...

Presentation

R.I.P älskade vän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards