inmemoryofangelica

Alla inlägg under april 2011

Av Annelie Andersson - 8 april 2011 20:26

Gumman, jag saknar dig, åh va jag önskar att vi hade setts innan allt detta hände.

Så mycket jag hade velat prata med dig om. Och så mycket jag ville fråga dig om hur du haft det under alla år vi varit ifrån varann.

Jag ville prata med dig om så många saker och berätta om hur jag haft det, vi skulle ha haft så mycket att säga varandra, och jag är säker på att vi hade haft mycket gemensamt.


Jag saknar dig och alla förlorade år!    

Av Annelie Andersson - 4 april 2011 20:05

Hej hjärtat!  

Nu var det ett tag sen jag skrev något men det betyder inte att jag inte tänker på dig, eller att jag glömt dig, jag tänker ofta på dig.

Hur har du det på andra sidan? Åh va jag önskar du kunde svara.


Gud, nu kommer den där känslan av att det inte stämmer igen.

Jag vet att du är borta men ändå känns det som att du inte är det.

Är du hos mig gumman? Kommer du och hälsar på mig nu när du inte längre lider och mår dåligt?

Jag ryser det känns som att du är här.


Det är väl såklart bara inbillning men den får det att kännas lite bättre.


Jag saknar dig!

Presentation

R.I.P älskade vän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards